CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 25, 2009

rasa hati ini

Rasa hati ini,
Ingin lari dari semuanya,
Ingin pergi jauh tanpa bebanan,
Ingin nikmati kehidupan tanpa keraguan,
Ingin mencari kebahagian tanpa sempadan,
Ingin kembara tanpa halangan,

Namun...
Tiada guna aku lari,
Tiada guna aku pergi,
Tiada guna ku nikmati,
Jika hati masih terikat disini,
Walaupun parah mencengkam hati,
Aku pasti disini dan hari ini
Aku perlu berdiri,
Berdiri dengan satu harapan,
Harapan yang tidak pasti,

Namun...
Segalanya mungkin,
Akan ku redah
Demi sebuah cinta
Cinta yang suci,
Sesuci kasih merpati,
Demi nama cinta
Aku persembahkan segalanya
Aku persembahkan hatiku
Hanya untukmu,
Penciptaku yang agung.

Segalanya kini
Antara realiti dengan fantasi
Aku nekad untuk terus berlari
Berlari sekuat hati
Tanpa menoleh lagi
Aku pasrah dengan ketentuan ilahi
Moga sinar baru akan menanti
Mengecap bahagia nan abadi
Aku percaya..
Pasti ada sinar yang menerangi hidupku...

created by: pia mus, ida n yati

0 comments: