CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 22, 2009

selamat hari jadi.


Esok 23.3.2009 ualang tahun kelahiran insan yang amat aku sayangi dan aku cintai. kehadirannya dalam hidupku membawa seribu erti dalam hidup ini. tanpa dirinya kau tidak mungkin akan berada di dunia fana ini. tanpa dirinya juga aku tidak mungkin merasai kehidupan ini. insan ini terlalu istimewa buat dirinya. tiada insan lain mampu mengganti dirinya. dirinya terlalu istimewa dan sukar untuk diungkap dengan kata-kata. insan yang aku maksudkan ialah abahku. Esok hari ulang tahunnya yang ke 67. namun aku tidak dapat meraikan hari ulang tahunnya kerana abahku telah pun menyahut panggilan ilahi pada 7.8.2006. satu kehilangan yang amat memeritkan. pemergiannya membawa seribu kenangan. pemergian seolah-olah meragut keseluruhan semangat kami sekeluarga untuk mengharugi kehidupan ini. namun kenangan dan amanahnya membuatkan kami terus gagah menghadapi dugaan ini. kami harus redho dengan pemergian kerana ini adalah suratan takdir yang telah tertulis sejak azali. selamat hari ulang tahun abah.mudah-mudahan abah berbahagia disana dan ditempatkan dikalngan orang-orang yang soleh. amin
buat insan yang masih memiliki kedua orang tua sayangilah mereka dan berbaktilah kepada mereka selagi hayat dikandung badan. kehadiran mereka dalam kehidupan kita semua terbesar ertinya. tanap mereka kita tidak mungkin wujud dimuka bumi ini.

0 comments: