CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 29, 2009

kenangan bersama adik2 SMK Raja Chulan Ipoh


Ekspresi Diri Tanpa Dadah nie program first bg aku. walaupun dah lame program nie berlalu tapi ianya cukup bererti buat diri aku.Mmg penat wat program tp enjoy sgt coz dpt belajar sesuatu yang baru.Lepas buat program nie baru aku tahu betapa susahnye nak buat sesuatu program. kalau dulu aku selalu comlain bila join sesuatu program. Ada je yang aku xpuas hati. tapi bila dah wat program baru aku tahu betapa susah nak wat program. Banyak benda nak kena buat. Sepanjang mengendalikan program nie ngan member2 banyak benda baru yang aku belajar. di kesempatan ni aku nak ucap tima kasih pada kawan,pihak sekolah dan adik2 SRC yang cukup sporting sepanjang program.

0 comments: